Újra dübörögnek az O.K.+ 2007-2014 című Erasmus+ projekt tréningjei

Hírek > Hírek
2016.09.19.

Az OTP Fáy András Alapítvány OK Oktatási Központja nyitotta a 2016/17-es tanévet a romániai sepsiszentgyörgyi Székely Mikó Kollégiumban 2016 szeptemberében. Az O.K.+ 2007-2014 című Erasmus+ projekt részeként 10 alapítványi tréner vezetésével mintegy 270 általános iskolás gyerek vett részt a romániai gazdasági, oktatási környezetre és kultúrkörre adaptált évfolyamos pénzügyi, gazdasági és gazdálkodási tréningeken.

Három évfolyam diákjai - 20 csoportra osztva - játszva tanultak 2 napon át. Játékos feladatokon keresztül ismerkedtek meg a Családi pénzgazdálkodás, a Termelés - kereskedelem - szolgáltatás és a Pénzügyi körforgalom témaköreivel.

Az ötödik, hatodik és nyolcadik osztályos mikós gyerekek lelkesedése páratlan volt, le sem lehetett törölni arcukról a mosolyt sem a 4 órás tréningek ideje alatt, sem azokat követően.

Nem meglepő a diákok motiváltsága és csillogó szeme, hiszen tanáraik is legalább ekkora kíváncsisággal vettek részt a budapesti OK Oktatási Központ intézményvezető-igazgatója által tartott módszertani bemutatón. Dimény Katalin vezetésével 13 pedagógus nyert betekintést abba, milyen eszközökkel, módszerekkel dolgoznak a trénerek és miért hatékony az inspiratív pedagógiai elemekre épülő OK módszertan.

A sepsiszentgyörgyi látogatást felejthetetlenné tette a diákok és tanárok vendégszeretete, nyitottsága, tudásszomja és a hely gyönyörűsége. Szerencsére az elköszönés csak rövid időre szól, hiszen a tanév során a mikós diákok is utaznak majd Magyarországra, és az OK Oktatási Központ trénerei is „visznek" még tréningeket hozzájuk. A legközelebbi viszontlátás már októberben következik. Izgatottan várjuk a folytatást!


A fenti cikkben foglaltak csak az OTP Fáy András Alapítvány és a stratégiai partnerek véleményét tükrözi, és sem a Nemzeti Iroda (Tempus Közalapítvány), sem az Európai Bizottság nem felelős a cikkben szereplő információk semminemű felhasználásáért.

Hozzászólások

Még nincsenek hozzászólások ehhez a cikkhez